god morgon

Det känns bra att jag på något sätt har fått folk att förstå att vissa saker de gör inte är okej.
Det känns även bra att jag har fått posetiv feedback på mitt tidigare inlägg.
När man skriver någonting liknande är det oftast många som börjar komentera anonymt och de är elaka.
Men hittills har jag bara fått posetiv feedback. =)

Fick lite ångest när jag vaknade idag eftersom det är nyår imorgon och jag har så många planer men ändå inte en enda. Jag har inte en aning om vad jag och Albin ska göra imorgon och i värsta fall kommer vi väl vara tvugna att dela upp oss. Men det känns liksom inte så jävla kul så vi vet inte vad som händer. Vi pratade om att dela upp oss men det var det ingen av oss  som ville så det blir nog inte så. Men vem vet. I all hast kanske det blir så att vi bara sitter hemma imorgon kväll...

Nu måste jag käka lite och sen ska jag till centrum och möta Sofie. Kram på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0