god morgon

Idag vaknade jag kl 09:15 och var skit pigg. Vände mig om och bara blundade och plötsligt var kl 11:44. Konstigt...
Albins syster ringde så det var bara att väcka honom och nu springer han runt och fixar =) förstår inte hur han kan vara så pigg... =/

Igår vad vi och storhandlade så jag riktigt längtar tills jag får äta frukost idag eftersom vi köpte massa goda saker :)
Sen blir det studs in i duschen och iväg till Karin. För en gång skull ska jag till henne eftersom hon alltid är här så hon tyckte att det var dags =)

Nu ska jag mysa lite med Albin som kom tillbaka till sängen och sen ska jag äta någoning. Vi hörs lite senare !
Kram =)



hela vår lilla familj =)

Kommentarer
Bea

åå va söt liten kisse =) Allt bra? Kram

2008-12-30 @ 05:29:48
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0