god morgon

Jag hade en asball dröm i natt. Jag hade världens snyggase bil men var tyväar inte så bra på att köra eftersom jag inte har körkort. Men det var Albins bil (han hade hur många som helst) och jag fick den och kalla den för min. Tyvär väckte Albin mig så jag fick aldrig drömma klart. Fast dert kanske bara var bra för eftersom Albin har försökt väcka mig riktigt länge så började drömmen bli hyfsat osammanhängande tillslut. Haha.

Idag ska vi hitta på någonting. Åka och kolla lite. Tyvär vet jag inte vart eftersom Albin knappt vet det själv. Och jag är hur trött som helst så jag är inte på bra humör. Suck...

Ska försöka masa mig upp ut sängen och fixa frukost. Eller så ligger jag kvar och låter Albin fixa det. Men han blir på så jävla dåligt humör om jag aldrig går upp så det blir nog det första alternativet... Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0