Glasögon

Ja, ni läste rätt. Jag har fått glasögon.
De är riktigt snygga faktiskt. Jag gillar dem starkt !
Det ena paret har svarta bågar med rosa på insidan och det andra paret är svarta med vitt på insidan.
Ska försöka lägga in en bild någon dag.
Har iallafall gått runt inne på coop med brillorna nu. Känns lite jobbigt. Det känns som att alla tänker " nej men usch, hon har glasögon" Antagligen är det inte så. Men det är känslan som räknas liksom. haha !

Nu ska jag kolla tv, kram !

nej men kolla, hittade på hemsidan. hihi
det är Jasper Conran glasögon båda två.
Gillar de första bäst. De är de jag går runt med. Men det kan vara skönt att kunna variera sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0