FREEEEEEEEEEEEEEEEDAG !

Jag satt ju igår och försökte ladda ner alla program, men det gick inte. Hela datorn hängde sig och jag blev skitsur och gick och la mig. Så vaknade jag idag. Gick och satte mig vid datorn, och vad fan ?! Allt fanns igen. Jävlar vad sur jag blev. Nu hade jag suttit i en hel timme i onödan igår och försökt ladda ner saker som inte gick att ladda ner. *suck*
Aja , jag ska äta någonting nu. Sen måste jag röra mig till skolan, ikväll är det bara hemma kväll med mammsen som har lite svårt att gå p.g.a ett knä hon opererade igår. Men vi hörs runt halv sex när jag är hemma igen ! kram



Linn och Josefin

Kommentarer
julia

hahaha bilden du var så stolt över! klart den ska visas:)

2008-12-06 @ 18:34:49
ELIN

ja det är väl fan klart !

2008-12-06 @ 21:14:33
URL: http://checka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0