Det första jag tänkte i morse var:

En dag kvar, en dag kvar, en dag kvar !
Sen tänkte jag att det är ju inte så kul. Då är ju dan överstökad liksom...
Men sen kom jag på...;
 Att jag firar ju jul både på julafton, juldagen och annandagen. Så jag behöver inte vara ledsen ! :)

Idag ska jag fixa en sak som blev fel igår när jag pratade med min syster för vi missförstod varandra.
Sen ska jag få Albin att fixa den där saken. Och sen är jag heeeeeeelt klar !
Jag är iallafall klar med städningen i mitt rum nu. Eller, iallafall golvet. haha
Nu är det bara alla kläder på alla möbler som ska in i garderoen också, men det går snabbt. (iallafall om jag bara kastar in det) Men jag hade tänkt att om jag får tid över ska jag rensa min garderob. Ska nog skänka bort kläder jag inte kan / vill ha. Någon som är sugen ? (hahaha, jag låter som blondinbella )

Nu ska jag skynda på mamma. Jag vill till centrum, nuuuuu !  Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0