Det är folk som missuppfattat

att  det är nyår först imorgon.
Det har smällt av raketer härutanför i typ 3 dagar nu. Vet de inte att nyår är den sista december och inte direkt efter jul ?
Hyfsat irriterande att det smäller i en kvart. Blir tyst i en halvtimme och sen börjar det igen.
Det är som att de köper smällare, kutar till affären och köper med och sen fortsätter det så.
Raketer är ju hyfsat dyra så jag fattar inte hur folk har råd att göra så.
Men det är väl antagligen deras ensak =)

Här hemma springer katten runt och jamar men jag fattar helt ärligt inte varför. Hon vill inte leka, inte ha mat och inte gå ut. Jag tror att det är kärlek hon vill ha så nu ska jag gå och ge henne det innan mamma kommer och hämtar mig. Vi ska åka och kolla på en ny vinterjacka. Håller på att frysa ihjäl i den jag har nu. Vet inte varför, men tror att det kan bero på att jag har haft den i tre år (älskar den) och dunet håller väl på att säga upp sig.

Vi hörs senare ikväll.

/ E


Kommentarer
juuuwliaah

katten kanske är rädd för smällarna elin ? :p

2009-01-02 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0