Äntligen julkänsla

Vi har innte haft speciellt mycket julpynt här hemma hos Albin. Det har varit lite tråkigt eftersom jag tycker att det är det finaste som finns.
Nu har vi iallafall julgranen som står och luktar gott. Det är helt otroligt, det luktar ju hur gott som helst !

Igår när vi kom hem med granen så stod Charlie och reste ragg ett tag. Sen lugnade han sig och började nosa på granen. Jag stod och gissade på vad han tänkte, haha " Vad fan är det här? Hur stort som helst, det är helt blött, alltså måste det varit ute... Hm... Men vad fan, sticks du nu också ? " haha.
Okej, han kanske inte svär så mycket , men det lät kul iallafall.

Nu ska jag snart åka hem. Ska kolla lite mer på julklappar i Vällingby. Har fortfarande inte köpt någonting till lillebror, min lilla ögonsten. resten är klart, så det känns bra. Men jag måste pilla lite mer här innan jag åker hem till mamma. Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0