21/12

Snart är det jul !

Vi shoppade massor igår, kom hem ganska sent och klädde granen och så, det blev alltså inte tid över till bloggande igår kväll. Därför skriver jag nu :)

Albin ligger på soffan och vet inte om han ska städa eller åka in till stan och köpa julklappar. Han har nämligen inte köpt några än. haha. Jag sitter här och säger att jag stannar hemma och städar för jag vill inte följa med in till stan. Så, så ser vår söndag ut.

Jag har bestämt mig, jag städar. Måste börja nu på en gång så att jag blir klar idag. Lägger in bilder på granen och mina tomtar jag köpte igår. P.s. granen är mycket finare i verkligheten.


Vi har fyra stora kulor i granen. Problemet var att granen var för stor så vi fick kapa lite på foten och en decimeter på toppen.


mina söta tomtar från Eden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0