morgon

Nu är det torsdag, imorgon fredag. Så alltså helg ! Det ska bli typ hur skönt som helst. Och sen nästa vecka börjar jag halv ett alla dagar förutom tisdag. :)
Gud , känner verkligen hur trött jag är när jag får sudda ut vartannat ord för att jag skriver det jag tänker när jag menar nåt helt annat. Och jag missar bokstäver och råkar lägga till och det blir bara fel. Shit , helt galet hur trött man är. Nu är klockan typ halv och jag behöver inte gå förens 5 i åtta, och jag är klar... Men jag ska typ borsta tänderna bara. Aja, nu ska jag gå och göra klart det absolut sista. Kram på er !

Kommentarer
madde

hej gumman :) visst blir det fika imorgon? Jag försökte få tag på amina men hon har inte svarat :/ men vi kan väll ta det ändå? mötas halv 4 i vby? Alla andra är ju på :)

2008-08-21 @ 14:18:14
URL: http://simmefalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0