måndag

god morgon :)
Idag börjar jag halv ett men först ska jag in till stan och möta julia redan kl 11 för vi ska äta och det kan vara skönt om man inte måste stressa. Men det känns lite jobbigt med att lämna Charlie hemma själv till kl fem då Albin kommer hem. För jag har märkt att så fort han inte ser oss så börjar han gå runt och jama tills han ser oss. Så undra hur mycket han jamar när vi inte är hemma... jaja, så kan man ju inte tänka . Han får lära sig att klara sig och i veckan är ju Albin ledig så han är ju hemma hela dagarna faktiskt . :) 

Jag måste köpa skrivböcker den här veckan för jag har fortfarande inte hunnit gjort det. Och vi antecknar mycket och så blir det bara massa lösa papper som man tappar bort, ja , ni vet hur det är ..

aja, nu ska jag göra mig färdig och mysa med Charlie. Hörs ikväll ! kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0