kväll

Mamma sa en gång till mig att man aldrig ska läsa böcker som kan få en att må dåligt när man mår bra. Och jag håller med henne. Min dag har varit underbar tills nu. Läste precis ut min bok som heter bryta upp. Någonstans kände jag sånt medlidande att det gjorde ont i mig. Inte för att jag kan sätta mig in i boken på något sätt men bara att läsa om hur dåligt tjejen mår. Så.. läs aldrig en bok man kan må dåligt av när man egentligen mår bra.

Aja, nu är det kväll. Jag är stolt över mig själv. Har läst ut en bok på en dag. Igen. Jag gör så hela tiden. Mamma beställer böcker, jag börjar läsa på morgonen och samma kväll är de slut. Och då har jag ingenting att läsa igen. Så vissa böcker har jag läst två gånger vissa tre gånger. I brist på annat. haha.

Aja, nu ska jag byta lite kläder om jag orkar. Nej det gör jag nog inte . Ska möta Julia i vällingby kvart i nio. Ska ringa och väcka Albin snart. Skriver senare . Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0