hej och förlåt

för att jag aldrig skrev igen. Men jag åkte till Albin igår och hade tänkt hinna skriva på hans dator men den fungerade inte ! Internet funkade inte och vi fattar inte varför (?) Så jag åkte hem igen idag för att kunna skriva. Så nu sitter jag här, trött som ett djur och ont i huvudet. Tänkte berätta för er om en helt otrolig (sjuk) händelse i Cypern. Okej , det var helt sjukt. Roligt alltså. Men endå sjukt... Okej , nu svamlar jag , men nu ska ni får höra.

På vårt hotell så lärde vi känna han som ägde baren väldigt väl och han kände tydligen en kille som ägde den bästa klubben på hela norra Cypern. Så på lördagen när vi låg vid poolen och solade och syrran min skulle köpa någonting att dricka i baren så var själva ägaren till den här klubben (ICE BAR) där. Han var på hotellet och letade folk. Han frågade om vi ville följa med dit och gå in som vip! Vi svarade självklart ja ! Så på kvällen fixade vi oss och satt och drack några cider eftersom vi hade hört att det var svindyrt på det här stället. Sen bar det iväg.

När vi närmade oss så pekade vi ut mot vattnet och sa : kan det vara där ? Nej det kan inte vara där. För det var helt makalöst. Helt stället lyste i olika färger och det såg hur flott ut som helst. Men det var där. Vi gick in, förbi vakterna och upp på VIP våningen. Där berättade dem att ALLT, absolut allt var helt gratis för oss. (!) Helt sjukt !
Det visade sig att bara platsen vi satt på kostade för "vanilga " personer 2500 kr att sitta vid. Så vi hade tur...
Ingen av oss hade kamera med oss men vi träffade några tjejer som bodde på vårt hotell som ska skicka bilder sa dem och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att dem gör det så att jag kan lägga in bilder så ni får se ! :D

Aja  , det var en helt sjuk upplevelse som man sent glömmer .. :)
Nu kommer lite bilder från e utflykt jag och Albin gjorde på vår ettårsdag där nere ! :) Man märker verkligen hur många onödiga bilder man tar när man har 25 st som ser likadana ut och när det tar en kvart att kopiera in alla bilder.. :)

1 och 2 - Bild i en grotta och uppepå slottet.
3 - Albin på väg upp för en trappa
4 - Jag hoppade precis när albin tog kort.
5 - Bild från slottet ner på hamnen
6 - Jag står i mitten av slottet på "gården"
7 - Albin står lutad mot en vägg på väg ner från högsta stället.
8 - Albin sitter i ett hål med ryggen mot havet.
9 - Älskling står och kollar på utsikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0