God morgon

Nu sitter jag här i lägenheten i Tullinge och kollar på Charlie. :) För er som inte vet är det vår 14 veckor gamla kattunge. Som Albin fick av mig i födelsedagspresent igår för han fyller år på måndag. Ni skulle sett hans ansiktsuttryck eftersom han inte visste någonting ! 
Charlie är verkligen hur busig som helst . Det är både underbart och skitjobbigt. Inatt låg han och bet på mitt halsband och missade och bet tag i halsen. Han tog ett grepp om mitt örhänge och slet så pluppen åkte ner på golvet och örhänget höll han kvar i munnen. Typ kl 4 på morgonen. sen somnade jag och vaknade igen efter några timmar av samma visa en gång till . Helt hopplöst. Så kl 9 gav  jag up och la mig och läste til kl 10. Och nu ska vi snart till Tumba och köpa lite leksaker och en matskål och ja ni vet , lite tillbehör. Åh , under hela tiden när jag skriver är han framme och luktar på datorn och på väg att gå på tangenterna så jag måste ta bort honom. Och nu står han bakom skärmen och tittar fram uppepå så man bara ser huvudet. haha . Sen kommer han framspringandes på sidan och tvättar mina fingrar och sen gömmer han sig igen. haha , nej nu ska jag ordna det sista. Hörs senare ! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0