Eftermiddag

Okej , kan någon förklara för mig varför man vill köpa t.ex. Blondinbellas kläder ? Vad är meningen med det hela ? Varför lägga pengar på någon annans kläder ? Jag förstår inte. Jag kan förstå om det är någon kompis som säljer en klänning från Japan eller USA eller någonting för att storleken inte passar eller för någon annan anledning. Men varför lägga pengar på en begagnad klänning, jacka , tröja , tunika eller något annat bara för att en "kändis" har haft det på sig? Eller kändis ? Vad snackar jag om. En brud som startade en blogg och som skryter om alla pengar och som ska ha en assistent för att det är så mycket att göra. Känns lite som en Carrie (sexandthecity) kopia kanske ?
Aja , slutpratat. Alla får köpa sina kläder hur och vart de vill, så köper jag mina där jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0