andra dagen i skolan

Jaha , då var det andra dagen i skolan då. Och jag fik en geting i ögat. HAHA! Satt där på lektion så kom det en geting flygande och alla fick panik och började skrika och grejer . Sen sitter en kille framför mig som slår till den med full kraft med en flaska och smack, så träffade den mitt öga och verkade som den svimmade av smällen så jag kastade ut den genom fönstret !. Haha, det var en upplevelse faktiskt ! :)

Idag har jag bara varit i skolan och vi fick våra matkort så vi drog till ett ställe och käkade gooood kyckling sallad. GOTT ! Har börjat prata med fler i klassen nu så det känns riktigt kul faktiskt. Satt med två andra tjejer än dem vi pratade med igår så det var jag Julia och tre tjejer. En av dem , Josefin är hur snäll som helst. Bara så att ni vet :)

Imorgon ska vi ha någon himla typ idrottsdag i Rålis med alla ettor i Jensen. Vet inte om det är i alla jensen skolor eller om det är bara alla ettor i vår jensen skola. Hoppas på det !

Sen imorgon fyller småsyskonen år så jag och Albin ska till pappa och fira dem och äta och så, sen i helgen på söndagen ska vi ha födelsedagsfika för honom eftersom han fyller år på måndag. Tyvär kunde ingen från pappas familj komma för de var upptagna så de kommer inte träffa Albins familj nu heller. De har fortfarande inte träffats, efter mer än ett år...

Aja, nu ska jag sätta mig framför tv:n och mysa lite, :) skriver senare , kram

Kommentarer
B

ni var på toaletten, åt lite, rökte lite och gjorde helt andra saker ;) haha



toan va man på

rökte gjorde vi i hans säng , tror fan inte vi åt jo ja gick ner till affären och köpte chips och cola



va me i tävlingen ;D

2008-08-19 @ 17:23:49
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0