18 / 8 - 08

Hallå vad händer ? Det låter som att någon försöker borra sig igenom fasaden och rakt in i mitt rum. Men när jag kollar ut genom fönstret så är det ingen där. Alltså måste de borra i källaren. Men det känns som att någon försöker ta sig in genom mitt golv . Herregud ! Hur hade de tänkt att man skulle kunna ligga på sängen och mysa med en riktigt bra bok i händerna om de borrar eller slipar eller vad de nu gör. Aja.

Skolan verkade iallafall hur bra som helst. Blev chockad bara när jag klev in i klassrummet för där satt det 10 killar , av 34 elever. Okej, det här kanske låter konstigt , men det är på BF programmet så var inte beredd. Inte ett dugg beredd faktiskt. När jag var liten fanns det liksom typ inga manliga "fröknar" på dagis och fritids. Tror jag hade typ tre från dagis till femte klass. Men tiderna förändras väl. Usch, nu känner jag mig som en gammal grå tant . haha.
Men som sagt, skolan verkade bra och de flesta verkade trevliga , men det kändes lite som ni vet.. en kurs bara. Saknar min gamla klass otroligt . Höll nästan på att automatiskt gå till min gamla skola imorse. Tur att jag hann sansa mig. Men 9B i vällingbyskolan , I MISS YOU !

Oj , nu verkar det som att de har slutat borra så tillbaka till sängen och min bok ! kram


 Några av mina klasskompisar hittar ni här : David  , Madde och Sofie .

Kommentarer
madde

va kul att det kändes bra iaf i nya skolan. det kommer säääkert bli kanon när det du fallit in i rutinerna. men vet du, jag saknar det gamla också och jag saknar dig :( satt i klassrummet idag med nya klassen, kändes bra men så plötsligt började jag tänka som fan på vby skolan och klassen och allt... saknad! men vi får ta en fika någondag snart! puss påre <3

2008-08-18 @ 22:33:31
URL: http://simmefalk.blogg.se/
David

Kul att det verkar ändå vara en bra skola! :) saknar 9b också :D

2008-08-19 @ 18:41:04
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0