Söndag

Helgen har gått bra. Lite tjafs med lillebror men det är det väl alltid ? :) Imorgon kommer pappa och Carola hem från Prag så då åker jag till mamma igen.  :)<3

Ikväll ska Albin på sin studentskiva , men det har tydligen blivit lite tjafs så han måste betala mer pengar så nu är han tveksam på om han ska gå eller inte. Hoppas inte! (a) Jag vill ju att han ska vara hemma med mig. Men det är klart att han ska gå på sin studentskiva, jag ska inte hindra honom.. :) 

Min telefon går varm eftersom Albins är avstängd. Och alla i hela hans familj vill få tag i honom. Men nu ska vi ut på Amadeus skolgård och köra "burken" eftersom han har tjatat hela morgonen .. 
/ E  


Albin valde att betala pengar och gå på studentskiva iallfall, men han kommer hit sen i natt. Ska på fotbollsträning med Amadeus, kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0