promenad

Kaos i tunnelbanan idag ju för fan. Fler som märkte det ?

Skulle till jobbet o tåget kom aldrig, kände hur paniken växte i mig. Kom som tur var bara 20 min sent o det gjorde inte så mycket.

Efter jobbet åkte jag till Råcksta och mötte syrran. Hon ville ut och gå och jag som redan hade tänkt det var genast med på idén. När vi gick förbi Eddies hus sa hon ; undra om Eddie är hemma ?
Och då kom jag genast på att jag var ju sjukt kissnödig. Så vi ringde honom och som tur var så var han på väg hem. Så vi sprang upp så att jag fick kissa och sen tjatade vi lite på honom så att han följde med . (Eddie är syrrans kompis som vi har känt i typ 6-7 år) Väldigt trevlig liten prick.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade det kul. Men sen var jag tvungen att gå hem och plugga och syrran stannade. De skulle visst kolla på gamla OC avsnitt.

Men nu måste jag fortsätta att svara på frågor om FN.. *suck*
Hörs kanske senare, eller imorgon / E


p.s. jag ska leka med Anna på fredag . *mysigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0