Onsdag

Dagarna i veckan rullar på och jag går i skolan och pluggar och sliter.
Känns som att man håller på att stressa ihjäl sig nu innan avslutningen. Men det är bara 7 veckor kvar nu !
Tyvär varken många lov eller studiedagar.. Och imorgon är det nationella prov i matte oxå.... Får se hur det går ^^

Jobbade igår. Barnen var som tur var lugna så jag kunde slappna av och laga mat i mitt eget tempo. Skönt..
Ska jobba idag oxå, men det är inte så jobbigt. Det är bara tre timmar , sen hem till pluggandet... =/

Men men , just nu sitter jag iallfall och pratar med David om hans nya blogg. Såhär låter det  ; (nej är inte avis)

Elin ; <3 sa:

du måste nämna mig i din blogg.

Elin ; <3 sa:

annars dödar jag dig imorgon

Elin ; <3 sa:

på nationella i matte.

Elin ; <3 sa:

Och då får du ig på det.

David sa:

haha :P

David sa:

oh no :P det var det värsta du kunde komma på va? :D klart jag ska nämna dej  :P

Elin ; <3 sa:

hihi ja ,

Elin ; <3 sa:

för du är rädd för att få ig  :D

David säger:

haha :P om jag är död så är jag död ^^

David säger:

wohoo, jag hade 13 personer som kollade min blogg igår ^^

Elin ; <3 säger:

skit ner dig .

Elin ; <3 säger:

jag har bara typ ... 8 om dagen  :(

David säger:
:O

David säger:

då måste vi ju fixa med reklamen! :D

Elin ; <3 säger:

ja det jag säger dju  :P

David säger:

ska jag skriva att alla borde läsa din blogg haha? :P

Elin ; <3 säger:

japp ,

Elin ; <3 säger:

det är väl en självklarhet ?


Men men , nu ska jag försöka skriva klart lite saker på so om FN. Sen jobba, kanske kommer ett inlägg senare.
Nu bjuder jag på en 2,5 år gammal bild på mig och Carro. (tur att hon aldrig läser min blogg)
Kram på er / E



Kommentarer
Bästa morsan

Och då är jag en av de trognaste läsarna.. :-)

2008-04-23 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0