onsdag

idag är det onsdag som ni alla vet.
Jag är sjuk, fortfarande. Var hos läkaren igår men det var tydligen ingenting. Ändå blir jag bara sämre och sämre hela tiden... Och imorgon åker jag ju med familjen och Albin till Sälen...

Aja, ikväll är det Footloose som gäller iallafall. Syrran och jag ska gå, fick det i julklapp av henne :)
men innan det ska jag hinna plugga, och Anna kommer ju hit en stund oxå :) trevligt trevligt ! Vi har inte träffats på över två veckor , och då var det bara en snabbis eftersom jag var på väg till Albin innan Lapplandsresan... =/
Det är lite tråkigt att jag inte hinner träffa mina vänner längre... Men det blir väl lite så med skola , jobb och pojkvän.. Men förlåt min vänner <3

Men nu måste jag plugga, No prov imorgon på ekologi... *snark* / E

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0