Måndag

Hemma från sälen nu  .
Har haft det hur underbart och trevligt som helst. Det bästa var väl att Albin var med (a)
Men vi hade det ju iallafall hur trevligt som helst hela familjen . Lurade även Sofie med ett försenat April skämt ;)

Våra sms till varandra ;
11:45
"Jag har brutit foten...."
"Skojar du ? "
"Nej. Måste gå på kryckor i 6 veckor..."
"Ursäkta men IDIOT! <3<3"
"Haha. Inte mitt fel att det var en gran där :P "


15:05
"April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill ! (a) "
"Kärring"
"hihi , blev du lurad ? :) "



Ja , det var lite skoj faktiskt. (tyckte jag , inte sofie)
Men nu ska jag lägga mig på soffan och mysa lite, skönt att inte göra någonting idag.. /E

image76
Jag i gul väst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0