kväll

Jag har ju sån jävla otur... Jag är sjuk. Knappt tre dagar innan valborg. Det är ju då man absolut inte ska vara sjuk. Men jag har ju sån otur med mina förkylningar.
Sofie var här idag och när hon åkte började jag känna mig sjuk , eller ännu sjukare. Tänkte att det kanske var att jag kände mig lite ensam. Men sen när allt svartnade och började snurra fattade jag att nåt var fel. Tog tempen och jag som brukar ha typ 36,3 grader är ganska sjuk när jag har nästan 39. Iaf om man jämför med någon som har 37,5 annars liksom.

Men inte tycka synd om mig själv nu.
Lillebror ägde på sina träningsmatcher idag på fotbollen. Han är målis lite ibland eftersom det är så kul , säger han. Och han är bra . Både som utespelare och målis.
Men nu ska jag fortsätta att kolla på The Score på fyran :) Någon annan som kollar / kollade ?
Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0