varm choklad.

Ja, visst är det mysigt med riktig varm choklad en mulen höst dag?
Absolut!
Om man inte gör som mig. För varm..
Jag har bränt hela munnen. Sprang in på toaletten och stoppade munnen under kranen med sprutande vatten.
Iskallt och sååå skönt. Så nu är det som tur bättre :)


Dagens idiot
Jag ,Mamma & Carro i bilen
M - undra om det är dit vi ska flytta ( tittar på ett höghus typ 18 våningar högt,)
E - Ja kanske..
M - Tur att det bara är två trappor. (mamma är höjdrädd)
E - Ja, annars skulle du kräkas och dö på samma gång ! haha
M - A, jag skulle ju det.
C - Vadå, finns det inte hiss i dem där husen ?

Kommentarer
Tobias

Jobbigt och bränna sig men varm choklad är så gott .. :D

2007-09-14 @ 14:37:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0