Sjukling

Hejsan på er :)
Jag hoppas att livet är bra för er. För det är superbra för mig. Förutom att jag missade derbyt i måndags för att jag blev sjuk. Och min älskade pojkvän lämnade också matchen, för min skull. Sen åkte jag, mamma och älsklingen Albin till läkaren. Där det visade sig att jag hade urinvägsinfektion. Inte konstigt att jag hade haft ont  =/
Sen åkte vi hem till mig där vi låg på min säng och mös tills han var tvungen att åka för att inte missa sista tåget hem.. :P Sen dess har jag legat på min säng i 40 graders feber tillochfrån hela tiden. Idag är första dagen jag orkat sätta mig här. Igår kom föresten Albin hem till mig i ungefär en halvtimme , bara för att ligga med mig i sängen och prata och mysa för att sen åka igen. SÅ JÄVLA UNDERBAR! Jag har verkligen världens världens bästa pojkvän. Han är snällast, sötast , finast , bäst , underbarast och helt enkelt den bästa man kan ha. :) <3
Nu ska jag göra , precis som jag gjort alla andra dagar den här veckan , försöka äta någonting utan att det känns som att halsen ska gå sönder. Jag har iallafall levt på glass, kräm och soppa hela veckan. Inte speciellt trevlig mat i tre dagar. Men igår fick jag lite omväxling. Jag åt nyponsoppa, mandelbeskvier och grädde . *mums*
Men nu ska jag nog äta en till glass, och titta på en film. :)


image4 
Jag älskar dig absolut mest i hela världen älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0