Orientering

Det var inte så farligt ändå. Carro var duktigare än jag trodde ;)
Hela dagen började med att jag vaknade upp hos Albin av att han låg och pussade på mig för han ville säga hej då innan han åkte till jobbet. <3
Sen åkte jag hem och Carro kom. Sen skjutsade mamma oss till Grimsta fältet. Där var väl i stort sett alla nior förutom dem som skolkade eller var sjuka, eller inte orkade. Min Sofie var inte där :(
Men jag och Carro körde på som fan första två banorna. Vi försökte verkligen. Sen tredje banan var vi med David :) Han är bra på att orientera (med kompass) så dt gick bra och vi kom tillbaka nästan först. Vi var första tjejerna iallafall (a)
Och självklart skulle det börja regna under tiden också... =/
Men jag och Carro försökte iallafall. Fast eftersom vi hade varit med David och sprungit med vår dåliga kondis så gjorde vi bara 6/16 kontroller på sista banan. (INTE DUKTIGT)
Sen gick vi hem.
Nu ska jag sitta här och kolla runt lite. Sen ska jag till pappa och hjälpa till lite med inför flytten till Solna , Ankdammsgatan, imorgon . Eftersom jag inte har tid att hjälpa till då för jag och Anna har känt varandra ETT ÅR då. Det är ju faktiskt någonting att fira. Så det ska vi göra. Så efter jag har hjälpt pappa ska jag till Anna . Jag flyttar in hos henne nu i helgen :)
Eftersom Albin är i skåne hela helgen på modelltävling så passar jag på att spendera lite tid med Anna. (för en gångs skull)
Men nu ska jag packa väskan. Skriver mer imorgon eller ikväll :) <3

Kommentarer
Junitjej

Vad mysigt att bli väckt med pussar!

2007-09-14 @ 13:40:37
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0