lyckat

Festen i Kallhäll blev så lyckad som man kan tänka sig. Sköna människor, rätt folk, musik och allt.
Allt var helt dunderbra. Speciellt att min anna vad där :)
Det blev helt enkelt en lyckad ett års dag.
Förutom att jag bråkade med Albin hela natten. Men det löste sig. (:
Jag träffade Bella, en tjej från rissne som jag vetat vem hon var sen jag var typ 10 år. En riktigt trevlig liten person faktiskt :)
När det var dags för hemgång började det regna lite smått så när vi väl kom till spånga hittade jag och anna en övergiven cykel som vi lånade (a)
Då gick det fort hem iallafall.
Söndagen var oxå bra, jag och anna vaknade , åkte till mcdonalds och käkade frukost och sen kom tobbe och kollade på film med oss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0