Helgen

Hejsan på er alla glada människor !
Idag är det söndag och jag är trött som ett svin. Hela helgen har jag varit med älskling och det är ju posetivt :)
I fredags åkte jag till honom även fast jag var sjuk hela veckan, vi var hemma hos honom i en halvtimme innan vi packade alla saker och packade in oss i bilen tillsammans med hans mamma, pappa och hunden.
Sen åkte vi till Sundby gård i Huddinge. Vi skulle fiska kräftor. Ingen av oss hade gjort det förut så det skulle bli en upplevelse såklart.  Det började med att vi tog med oss alla saker och började gå från parkeringen, det var inte speciellt långt och snart såg vi vattnet. Nu var det stora problemet bara " vart var det alla skulle mötas ?!"
Vi gick runt ett hus ett varv innan vi satte oss på våra stolar vid vattnet och väntade, och tillslut kom ju såklart hon som skulle ge oss håvarna och stavarna.
Vi fick våra tio håvar och två stavar /pinnar. Sen gick vi åt ett håll (alla andra åt ett annat) där vi hittade en liten strand med bänk och bord och en bänk uppe på ett berg , med världens utsikt. Bästa platsten helt klart !
Vi hade hur mysigt som helst hela kvällen mellan 17:00-23:00. Förutom regnet, men det gjorde inget. Jag och älsklingen gick till husvagnen vi hade på parkeringen och mös tills hans föräldrar kom.

På lördagen gick vi uppp svintidigt. Vi skulle på modelltävling . Mitt ute på ett fält. I SPÖREGN! Lilla jag kom dit i jeans, gympaskor, och jacka. Inga saker som skyddade mot regnet. (SMART ELIN) Jag var självklart väldigt blöt om fötterna efter tio minuter, men jag hade kul. Det är väl huvudsaken ? ;)
Vi åkte iallafall hem efter typ tre timmar och duschade, sen låg vi på sängen och mös resten av dagen.
Kl 17:30 bar det av til Danne och resten av AIK gängen och grillarna. Det var grillfest :)
Han hade satt upp en pressenning över hela baksidan och grillarna gav värme, det var super mysigt. Sen kollade alla på matchen i Dannes vardagsrum, svor , pratade skit och hade trevligt !
Sen åkte jag och Albin älskling hem till mig och somnade nästan på en gång. Idag kollade vi lite på film sen åkte han hem. Han skulle köra sin syster på en husvisning :)
Nu ska jag gå och prata med min mamma som precis kom hem, puss på er ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0