Förlåt

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge nu. Men har varit lite upptagen och eftersom jag precis har flyttat med pappa så har inte internet kommit igång. Och snart flyttar man med mamma också så hon har stängt av internet en månad. Så nu får vi se hur det blir med blogandet ett tag fram över. Jag är iofs ganska mycket hemma hos albin med han har inte heller något internet just för tillfället.
Så antingen får jag be Vaktisarne vääääldigt snällt eller så får ni stå ut med att jag inte skriver så ofta :)
Men jag har iallafall bott hos Albin i snart en vecka. Vi båda två trodde att vi skulle slå ihjäl varandra efter två dagar men vi har faktiskt inte bråkat någonting på hela tiden. Det var lite tjafs i morse med det gick bra.
Älskling är ju så underbar och har lagat mat åt mig, handlat all mat och varit allmänt underbar.
Vi har haft det helt underbart dem här dagarna och det känns ju bra. I lördags var vi på heron city med Anna. Och innan det var vi på Scania (älsklings jobb) och tittade lite på hur det fungerar :)
Inatt var sista natten jag sov med Albin på ett bra tag. Vi kommer inte sova tillsamman förens på fredag :(
Sen på lördag ska vi på gröna lund med anna och alla albins jobbar kompisar.
Nej nu ska jag dricka kaffe med Sofie, Carro & Arne.
Jag skriver när jag får tillgång till en dator igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0