En månad <3

I måndags, 10 september firade jag och älskling en månad :)
Självklart hade han tänkt på allt så söt som han är.
Jag kom dit runt fem halv sex. Då stoppade hans mamma mig och sa "STOPP! Jag har lovat att underhålla dig!"
Så jag stod o pratade skola med hans mamma en stund tills han kom ut på trappan och hämtade mig. Han ledde in mig i sitt rum där han hade tänt ljus och släckt alla lampor. Det var alltså helt mörkt förutom ljusen. Sen hade han radion på låg volym. Och när vi låg o mös sönder på hans säng tog han plötsligt fram en riktigt fin röd ros och sa "eftersom det är en månad så får du bara en ros."
SÖT ELLER VAD ?! <3
Jag ville pussa sönder honom när han sa så. Sen mös vi i ca en timme, lite mer. Sen åt vi kräftor som vi fångade i fredags och andra som dem hade köpt. Vi hade det riktigt trevligt i ca två timmar. Sen la jag och älskling oss på sängen och mös igen. Kollade lite på tv och somnade halv tolv.
Låg och höll om varandra hela natten, vaknade då och då och gav honom en puss. (a)
Jag har helt klart bästa killen man kan tänka sig.
T.o.m. mamma ser att jag är helt nerkärad. Hon kom fram till mig i morse och talade om för mig att jag aldrig har varit såhär kär och att det syntes och märktes hur bra som helst. Min första tanke var "Shit, syns det så mycket ? "
Och tydligen gör det de. För jag är verkligen kär i min älskling. <3


image9
rosen jag fick av älskling <3


Kommentarer
Amanda

Kul att du är kär igen :)
Du får gärna kolla in min blogg och kommentera!

2007-10-02 @ 16:33:36
URL: http://maandymoore.blogg.se
Anonym

vad sött!:)

2008-11-20 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0