bästa vän

Idag firar jag och Anna ett år. Det känns hur bra som helst . Det är inte många som har en lika bra bästa vän som jag (a)
Fast dagen började visserligen inte så bra. Ringde mamma och småpratade lite. Sen kom syster till luren och talade om att farmor ligger på sjukhus :(  Jag bröt ihop totalt, började tänka på mormor (rip)
Jag grät och grät och ringde till Albin. Men undertiden jag pratade med honom började jag gråta ännu mer och rösten bar inte så anna fick prata åt mig.
Sen lugnade jag ner mig lite och åkte in till stan. Hittade as fina "puss&kram" jeans på guloblå.
Satt hur bra som helst men hade inga pengar på mig så jag ska hämta dem på måndag när jag har tid.
För idag ska jag vara med min älsklings Anna absolut hela dagen och vi ska äta god mat och bara mysa.
Sen bär det av till Kallhäll på fest hos hennes klasskompis :)
Vi har räknat ut att det kommer mycket folk och har funderat på hur alla ska få plats i en fyra. Men det ska nog gå bra (:
Nu ska jag snart gå och duscha  innan maten och sen ska jag göra mig iordning inför utgång :)
Skönt att Keith hämtar oss med bilen så slipper man åka tåg i denna kyla.
Men jag berättar mer imorgon , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0