allt och ingenting

Nu sitter jag här hos vaktisen och skriver. Snälla snälla vaktmästaren Arne som lånar mig datorn och låter mig skriva när mitt internet inte fungerar ..
Men iallafall..
Jag fick MVG på mitt svenska prov ! :D För första gången någonsin fick jag mvg, det känns bra.
Idag har jag också haft en väldigt intressant diskution med mig själv.
- Hur görs knäckebröd ?
Gör dem en smet som dem häller på en plåt och sen så har dem en mall som dem trycker i smeten så att alla bitar blir lika stora? Eller har dem en mall som de häller i smeten i och sen blir det knäckebröd ?
Om det är någon som vet det så kan ni väl berätta det för mig  ? :)(a)

I helgen händer det iallafall mycket. Första ska jag hem och hjälpa mamma att packa. Och sen kommer Albin och hjälper till. Sen får vi se om vi är hemma och myser eller om vi följer med Sofie på fest :)
Imorgon är det Gröna Lund hela dagen med Scania arbetare, Albin och Anna ! :)
Det kommer nog bli kul.
Sen på söndag är det dags för match och lillebror ska in på planen i halvlek. Klart man måste vara där och kolla då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0