sårad

Hur kan en person som absolut inte betyder någonting såra så otroligt fruktansvärt mycket ?
Jag har aldrig träffat dig. Jag har sett dig på bilder och idag hörde jag din röst genom hans telefon.
Ändå har jag aldrig någonsin hatat någon på samma sätt som jag nu hatar dig.
Och du har egentligen inte gjort mig något.
Inte med flit.
Du har bara tryckt ner mig i ett stort svart hål. I två månder.
Du hålelr på att förstöra mitt förhållande med en kille som jag verkligen älskar av hela hela mitt hjärta.
Enligt honom är vi som dag och natt.
Men vi har ändå suttit i samma situation.
Du hatade henne, jag hatar dig. Av samma anledning. Ni kan inte glömma honom!
Men han är min nu, så snälla snälla låt mig ha kvar honom. Ta inte ifrån mig det absolut finaste jag någonsin haft i mitt liv. SNÄLLA ?!


"Tröst
behöver vi alla.
Mer tröst
behöver de som
söker den,
och mest tröst
behöver de
som inte
visar det
"


Kommentarer
Hanna

:/

2007-10-08 @ 22:44:03
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Anonym

ja finns alltid för dig älskdeee vän

2007-10-09 @ 08:19:11
URL: http://tankespridd.blogg.se
...

jag hoppas att de inte är mig du är sur på :S .. jag har inga känslor kvar för Albin och ja, du behöver inte oroa dig ! :S

2007-10-11 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0