mysig helg

Jag har varit med min älskling absolut hela helgen ! <3
I fredags var vi i vällingby och åt. Sen gick vi hem och kollade på tv , badade tillsammans i två timmar och mös hela natten.
På lördagen gick vi upp tidigt och började packa flyttkartonger. Sen kom lilla Anna och hjälpte oss med en hel del saker. Sen bar det iväg till gröna lund. Vi kom dit kl 4 och hade det hur bra som helst. Spelade på choklad hjulen och vann ! Vi vann twix och mars delight ! :D
Saken var bara den att det stängde kl sju så vi åkte till kungshallarna och åt middag innan vi tog tunnelbanan hem. Eller jag och Albin iallafall. Anna åkte hem. Så vi åkte hem till mig och la oss på soffan och snackade skit med syster och kramades. Sen somnade vi tidigt tätt intill varandra.
Blev väckt med massor av pussar och kramar. (a)
Sen var det aik match. den var riktigt riktigt kass. Det enda posetiva med matchen var att Sofie och Albin var där, och att lillebror Amadeus gick in på planen med sitt fotbollslag. Han var så stolt och så himla glad . :)
Nu ska jag dricka kaffe med Sofie och Arne så har inte tid att skriva mer .
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0