syskonkärlek

" Amanda älskar sin bror Ludvig och med tiden upptäcker hon att han känner detsamma för henne. De dras till varandra allt mer och till slut kan de inte stå emot längre utan inleder ett förhållande. En bok om kärlek och lust, men också en fråga om vad som är rätt och fel. Vem bestämmer över andras lycka? "
image22
Det här är en bok som måste måste måste läsas!
Madde i min klass rekomenderade den till mig, fick hem den i brevlådan igår från bokus, läste ut den idag!
DET HÄR ÄR ETT MÅSTE I BOKHYLLAN !!


Jag har också läst andra av Katarina von Bredows böcker, så ni som gillar att läsa köp :" Räcker det om jag älskar dig ?" , "Expert på att rodna" ," Hur kär får man bli? " 

Kommentarer
Anonym

bääästa böckerna.

2007-12-30 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0