plugg, plugg och åter lite mer plugg.

Hur många prov orkar skolan tränga in på alla veckor på ett skolår ?
Idag hade jag matte prov, geometri. Inte det roligaste, inte det lättaste.
Men jag har ju självklart bästa pojkvännen som var bra på matte när han gick i skolan så han satt och pluggade med mig även dem stunderna jag fick cp ryck igår. (tack älskling)
Idag sitter jag åter igen med läxböcker, men nu är det om judendomen.
Har absolut ingenting emot det förutom att det varken är det lättaste eller det roligaste..
Men man måste ju försöka iallafall..

Imorgon bär det iväg till gymnasiemässan, sen åker jag hem till Albin älskling och sover där, behöver liksom närheten (a)

nej, nu ska jag åter igen bege mig till böckerna *suck*

image12
davidsstjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0