onsdag

Sitter i skolan med alla killar i datasalen, ska jobba matte men jag blev trött i huvudet av alla matte tal  jag gjorde på datorn :P även om det var ett spel som sjuorna i skolan håller på med (a)
Ikväll bär det av till pappa, vare sig jag vill eller inte. Men det kan vara ganska bra, har lite läxor att göra och då kan jag använda pappas skrivare :)
inte för att jag trivs där, men jag överlever nog förhoppningsvis dem här 5 dagarna jag ska vara där ..

Imorgon åker Albin :'( kommer bli sjukt jävla ap tomt här hemma utan honom :(
min älskling åker bort från mig hur läääääänge som helst :(  OCH JAG KOMMER SAKNA HONOM !!!!
men på söndag ska jag möta honom på centralen faktiskt :D:D <3
min ääälskling,
nej nu slutar vi och nu ska vi ha hemkunskap ... *snark*
vill hem och sooova...

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0