hihi

Nu har jag smitit ifrån Albin som ligger på soffan och kollar på tv o käkar godis .. (a)
för jag kände att jag bara var tvungen att springa hit och skriva ut över hela internet att JAG ÄLSKAR ALBIN NILSSON MEST I VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej, jag  vet att ni just nu antagligen rynkar på ögonbrynen och kollar snett och tänker "fyfan vad sjukt töntigt"
men jag älskar faktiskt den här killen.
Han är verkligen BÄST!
Idag har vi bara haft det underbart (okej då, lite tjafs).
vi har legat på hans säng och kramats hela dagen, sen duschade vi , gjorde oss iordning och åkte in till stan.
Vi hade tänkt att vi skulle gå och fika men vi hittade inget som var tillräckligt mysigt.
Så om någon har något bra förslag på caféer så SKRIIIIIIIIV !
Nu ska vi kolla på film med min älskade mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0