firande





GRATTIS MORFAR PÅ 68-ÅRSDAGEN!!!!
Idag har hela familjen varit hos morfar och firat honom på hans födelsedag :)
Det var jag, Jossan, Albin & mamma. Sen var det morfar, morbror Krister och Gunnel (morfars sambo).
Sen hennes dotter Elisabeth med familj, och Gunnels son Janne.  :)
Det var väldigt trevligt eftersom jag inte träffat dem på 9 år.
var lite svårt att känna igen barnen eftersom de bara är 9 år ;)
jag och Albin lekte mycket med Jessica och Johan, Elisabeths barn. Alla vi tre kittlade Albin hur mycket som helst. :D
Små underbara barn ! *underbart*
Men nu ska jag sova, måste gå och lägga mig tidigare har jag kommit på , jag orkar ju knappt resa mg ur sängen på morgonen.

Puss till er alla !
(men mest till mamma, vet att du ler nu när du läser det här ) *ler*

Kommentarer
Mamma som ler

Ja jag ler stort nu... härligt att du själv kommit på att sömn kan göra susen inför en ny hård skoldag. Puss

2007-11-26 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0