tankar

(se) Du, du var min stöttepelare när allt var jobbigt. Ditt hem var mitt andra hem, din familj var min andra familj.
Du var som en syster för mig . Din mamma ställde upp för mig den där kvällen då din pappa kom och hämtade mig. Ni fanns för mig. Du fick mig att orka gå till skolan och du hjälpte mig verkligen egenom allt. vad hände ?

(ess)  Du, du har varit den personen jag alltid kunde ringa och du kom till mig. Sen träffade du honom. Då kom du nästan aldrig själv, utan ni båda kom till mig. Ibland var det bra, ibland var det bara jobbigt. Sen hände det där, och jag slutade prata med honom för din skull. Sen träffade jag honom och pratade , vi pratade lite om er. Och nu är det typ ni igen. Och i skolan är det du och hon. men vad har hänt med oss ?

(jag vet att jag är mycket med Albin, men jag behöver honom nu när ni inte finns på samma sätt )

Kommentarer
Anonym

jag tror att ni vet att jag menar er , om ni bara tänker efter...

2007-12-05 @ 19:37:49
Maaaartin

Jag finns alltid här iaf, oavsett om jag e din syster lr inte :D

2007-12-06 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0