moskén

Igår var vi i moskén med klassen.
Alla tjejer var tvungna att ta på sig ett skynke som täckte håret och delar av kroppen. Fråga mig inte vad det heter för det minns jag inte. Ganska intressant studiebesök faktiskt. Ett av dem mest intressanta. Förutom att man såg ut som att man gick runt i morronrock, fast det var bara något man kunde le åt :)
Vi fick vara med under en bön och lyssna , och eftersom jag satt bredvid Amina i klassen som är muslim så förstod jag lite mer än vad jag skulle gjort egentligen :)  så, tack tack tack Amina ! :D

har förutom det kommit på hur jävla fel man kan ha om männsikor. Folk man inte alls tyckt om tidigare blir några man kanske umgås lite ytligt med. Och dem man trodde att man jämt skulle umgås med blir dem som man inte tål. Utan bara saker man stör sig på, typ som mygg.
Sen finns det dem man alltid kunnat prata med. Dem jag menar vet vilka jag menar, så TACK!
Sen finns det den personen som man älskar helt otroligt galet mycket, som jag älskar min Albin som alltid ställer upp för mig . JAG ÄLSKAR DIG ! <3 (och saknar dig)

Sen tack till mamma som alltid försöker finnas och bry sig om mig och syster. även om vi skriker på dig så VET du att vi älskar dig. tack tack tack tack. Tack mamma !

Nu ska jag sysselsätta mig med någonting annat. Ha de ! :D

Kommentarer
Anki

Tack, tack, tack..:-). De orden värmde. Puss

2007-12-05 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0