julkänsla

Nu har skolan äntligen slutat. Fy fan vad skönt !
Dagen började med julavslutning i kyrkan med kören. Madde i klassen sjunger som en guuud.
Det går inte att förklara om man inte själv hör det. Men såhär kan man förklara.
"vissa människor berör en djupt. Hon berör med sin sång så att man ryser i hela kroppen och ögonen fylls med tårar! "
Helt underbart !
Sen gick vi ner till skolan och fikade och så, fick betyg och massa beröm av Helena och Fia.
Jag fick 8 VG och resten G. Faktiskt riktigt nöjd över mig själv eftersom jag gick ut åttan med bara 3 VG. Så jag är faktiskt stolt över mig själv! :D


Och nu har jag klätt granen med mor och syster. Den blev faktiskt rätt fin. Rött tjockt glitter, röda,vita och guldiga kulor och ljusen såklart. Och nu sitter Zally och slår på alla julgranskulor längst ner. Sen när hon har fått ner dem på golvet så tar hon nästa :P Funderar på hur lång tid det kommer ta innan hon kommer välta ner hela granen. :)

Nu ska jag gå och fortsätta julpynta / E

image27 
(Man ser visserligen inte allt glitter på bilden, den är finare i verkligheten ! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0