Jul

Jag har faktiskt firat jul på 5 ställen i år :D

Julafton var speciell och annorlunda på sitt sätt :) Vaknade upp brevid albin hemma hos pappa och gav honom en julklapp. Sen gjorde vi oss iordning och gick till solna för jag var tvungen att köpa nåt till Albins föräldrar. :)
Sen gick vi hem och firade jul hemma hos pappa med alla. Jultomten kom och jag fick en mobil av Albin, en londonresa av pappa, böcker  av carola och av ronja fick jag av cool skylt man sätter på dörren och en jättefin ljuslykta.
Sen kl 4 åkte vi hem till Albin där vi slog in resten av julklapparna , åt julmat, spelade poker och öppnade paket. Jag fick ett armband av Albin som han hade gjort själv , underbart fint ! Ett silver armband med ett hjärta som det stod Elin på ena sidan och Albin på andra. Sen fick jag läppglans och sånt av resten av hans familj.

Sen på juldagen firade vi jul hos mamma där jag fick biljetter till footlose av syrran och en skrivare av morsan och lite andra saker :)

Och igår var vi först hos mammas kompis Linda och bytte julklappar. Jag fick jättefint halsband och "påsmällen" filmen .
Och sen bar det av till Nyköping till morbrors tjej.

Så julen har vart en lång jul för mig iår. Men också  en av de bästa.. :)
och nu ska jag skynda mig för jag o sofie ska åka och bowla nu. :)

NI får har det bäst! / E

Kommentarer
Thomas Pettersson

Det låter som du har haft ett packat schema :P

2007-12-27 @ 14:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0