ingen rubrik

Idag har jag varit hos Maria och fixat mina naglar nyårsfina. Den är hur långa somhelst o eftersom det var ett tagsen jag hade naglar så är det lite ovant, men jag skriver snabbare med naglar än utan :P

Igår var jag och Sofie och körde bowling, galet kul eftersom det för en gångs skull gick ganska bra för mig :) (a)
trots det så vann sofie i slutändan med 98 poäng.. *suck*

jag är hur trött som helst eftersom jag inte har sovit inatt. var pigg och satt och läste . Sen åkte jaghem och slängde mig på sängen och hann sova i en timme. Försov mig och höll på att missa min nageltid. men nu ska jag faktiskt städa lite i mitt rum, och sen sova några timmar ..

ha det / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0