darl

Darling darling darling .
Jag älskar dig , du är min älskade ängel och jag älskar dig över allt annat på hela denna jord. Du är ljuset i mitt liv och du har mitt hjärta i din hand, snälla ta hand om det ?

Nu har vi varit tillsammans i fyra månader och 1 dag.
Igår hade vi det galet mysigt, lite mysigare än vanligt. Kom till dig och fick fyra stora röda rosor och världens sötaste nalle björn, min älskade Balbo ! <3 Ca 30 cm hög och lite gulaktig med en rosett runt halsen. Så jävla söt. I natt låg den och gosehunden bredvid mig i sängen.
Gosehunden är för dem som inte vet en liten mjukishund somvi har, vi har en rosa och en lila, så byter vi lite då och då så man har något att lukta på när man saknar varandra. :) *smaaart*

Idag var jag oxå hos den där familjen och hälsade på barnen , helt underbart söta och galet söt hund. :)
Hade NO prov och lucia repetition i kyrkan och imorgon ska vi till ängby kyrka och lussa för gamlingar :)
Sen på torsdag ska jag gå upp kl 6 och sen bär det av till kyrkan till kl halv sju ... *snark*

men nu ska jag plugga lite på konjuktioner. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0