Ny tjej i klassen

Vi har fått en ny tjej i klassen. Minns inte vad hon heter, men hon är iallafall lite skum. Hon säger ingenting men hon spanar in alla tjejer. Första dagarna försökte vi prata med henne men det går inte. Hon står och glor på oss men om man ler kollar hon på en som att man vore totalt dum i huvudet . Förstår mig inte på henne. :/
Men idag i matsalen iallafall satt jag , carro & sofie o pratade lite. Så kom hon, glodde på mig i hundra år innan hon satte sig vid bordet bakom oss. Eller, bakom carro och sofie, framför mig. Det var INTE kul. Hon ser lite ut som en gris när hon äter faktiskt. Men alla kan ju inte äta normalt..
Vi började skämta och Carro undrade var hon skulle få om hon gick fram och pussade nya tjejen på munnen. Jag och sofie försökte med allt, men Carro bangade såklart. (som vanligt) haha !
Jaja, vi har ju ett helt år på oss att ta reda på om nya bruden är en lesbisk sktitzofren som alla i hela klassen tror.
Nu ska jag kila tillbaka till läxböckerna och skriva klart SO läxan *suck*

Kommentarer
Arne

Skärp dig nu Elin!
Tror du inte att tjejen försöker ta kontakt med er tjejer på något sätt, i det här fallet genom att kolla flera gånger. Att göra det på killar kan hon ju inte så nu när hon gör det med er tjejer så sprids det att hon kan vara lesbisk.
Ska hon bli riktigt utmobbad nu eller? Fy!
Skärp er och värna om eran omgivning för sånt här tycker jag inte om!
Ångar att du gav ut bloggadressen nu va? ;-)

2007-09-20 @ 13:13:07
URL: http://vaktisarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0