Måndag.

Det här är mitt första blogg inlägg här , vi får se hur det blir :)
Skolan har börjat på riktigt nu, suger stenhårt. Men jag har bestämt mig för att jag ska plugga sönder iår  ( lycka till elin) så jag och sofie har för första gången gjort SO läxan *stolt* det gick faktiskt väldigt bra :) Jag läste och sa svaren på frågorna och sofie skrev av . Så det räknas väl antagligen egentligen som att jag gjorde läxan. Haha !
Skolan vad iofs inte så hemsk idag. Vi hade kul som fan. Snackade skit om nya tjejen sen visade det sig att hon stod bakom oss, jag dog av garv. Hade friidrott på idrotten, skulle stöta kula. Haha. Det gick verkligen inte bra, jag fattar inte hur man gör (a) men jag ska faktiskt käka nu :) Pusspuss
  I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0