checka

i onsdags började dagen med skola. Hade några lektioner innan det var skolfoto. Vi tog säkert 11 klassbilder innan dem blev bra. Och ensam bilden blev as ful. Jag ska inte ens beställa. *usch* Sen hade vi hemkunskap, vi gjorde paj. Äppelpaj :) *mums* Sen åkte jag till Albin och sov där. Vi missade första tåget, hade lite för mysigt när vi vaknade (a) När vi väl kom till stationen var hans tåg inställt, jag väntade lite med honom till mitt nästa tåg gick. Sen åkte jag mot skolan. 06:42 på morgonen . Jag brukar inte ens vara vaken den tiden.. -.- men nu var jag det.
Jag kom precis i tid till skolan och fick springa in i klass rummet. Höll på att somna på varenda jävla lektion hela dagen . Sen var det match. Jag sålde as dåligt och jag frös så att jag höll på att dö.. Kollade bara halva matchen innan jag, Sofie & Albin drog. Jag o Albin hem till mig, sofie till vällingby. Jag hälsade lite på syrran och pratade lite skit innan jag gick och lade mig. Vaknade i morse och kunde varken prata , andas eller se. Var helt igentäppt överallt. Så jag sov fram till lunch innan jag drog på mig mjukisar och drog till skolan. Jag hann iofs bara vara med på två lektioner... men nu ska jag äta något innan jag åker till pappsen :) Puss


" stop the time for me and my lover,
so we can be together forever and ever "

Kommentarer
Arne

Va, gjorde ni äppelpaj och jag fick inte ens en smula som smakprov. Fy fan va taskigt. :-( ;-)

2007-09-24 @ 09:02:29
URL: http://vaktisarne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0